розвитку: сили: • вправи з подоланням власної ваги на похилій площині; • лазіння в упорі на колінах та упорі присівши, перелізання через
перешкоди з опорою на руки; • підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), •
згинання та розгинання рук в упорі лежачи
від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці), •
вистрибування вгору із присіду; швидкості: • повторний біг (3-4)х10 м; біг в упорному положенні; •
прискорення з різних вихідних положень; • біг на місці з максимальною частотою кроків; витривалості: • біг почергово з ходьбою, пересування на лижах; •
біг на дистанцію до 400 м; гнучкості: • махові рухи руками і ногами у різних напрямках з амплітудою, що
поступово збільшується, • нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи, •
пружні нахили у положенні сидячи; • викрути рук із гімнастичною палицею, пружні рухи у широкій стійці, • «напівшпагат», «шпагат»; координації: • пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, • подолання природних перешкод; • пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами, під час пересування раптові зупинки у заданій позі за сигналом, • «човниковий» біг 4x9 м, 3x10 м; • рухливі народні ігри та естафети; • дотримується умов і правил безпеки виконання вправ Школа стрибків.
|
Зміст навчального
матеріалу |
Рівень навчальних
досягнень учнів |
|||
Початко вий |
Середній |
Достатній |
Високий |
|
Стрибок у довжину з місця
(см): |
|
|
безпечний |
результат, |
|
|
|
рівень: |
вищий за |
дівчатка |
75 |
85 |
90 |
безпечний |
хлопчики |
85 |
95 |
100 |
рівень |
Стрибок у висоту з прямого |
|
|
безпечний |
результат, |
розбігу (см): |
|
|
рівень: |
вищий за |
дівчатка |
менше 50 |
50 |
60 |
безпечний |
хлопчики |
менше 55 |
55 |
65 |
рівень |
Стрибки через скакалку на |
|
|
|
|
двох ногах (разів): |
|
|
|
|
дівчатка |
менше 8 |
8 |
10 |
15 |
хлопчики |
менше 5 |
5 |
7 |
9 |
Зміст навчального
матеріалу |
Рівень навчальних
досягнень учнів |
|||
Початко вий |
Середній |
Достатній |
Високий |
|
Метання малого м'яча з-за
голови у ціль (1x1 м) з відстані 6 м із 5 спроб (попадань): хлопчики дівчатка |
1 жодного попадання |
2 1 |
3 2 |
4 3 |
Ведення м'яча на місці: а)
правою рукою або лівою рукою (ударів): хлопчики дівчатка |
4 і менше 3 і менше |
5 4 |
8 6 |
10 8 |
Зупинка м'яча, що
котиться, підошвою із 5 спроб: хлопчики дівчатка |
1 або жодної зупинки жодної зупинки |
2 1 |
3 2 |
4 3 |
Орієнтовні навчальні нормативи і
|
вимоги |
|
||
Зміст навчального матеріалу |
Рівень навчальних досягнень учнів |
|||
Початко вий |
Середній |
Достатній |
Високий |
|
Стройові команди і прийоми: |
|
|
|
|
а) команди «Рівняйсь!», «Струн- |
а) |
а), б) |
а), б), в) |
а), б), в) |
ко!», «Вільно!»; |
|
|
із |
|
б) повороти «Праворуч!», «Лі- |
|
|
незначни- |
|
воруч!»; |
|
|
ми помил- |
|
в) поворот «Кругом!» |
|
|
ками |
|
Комплекси: |
не виконує |
|
|
|
а) ранкової гігієнічної гімнасти- |
жодного |
1 |
2 |
3 |
б) для формування правильної |
|
|
|
|
постави; |
|
|
|
|
в) для запобігання плоскосто- |
|
|
|
|
пості; |
|
|
|
|
г) фізкультурної паузи |
|
|
|
|
Акробатичні елементи на вибір: |
не виконує |
|
|
|
а) групування сидячи; |
жодного |
1 |
2 |
3 |
б) перекати у групуванні; |
елементу |
|
|
|
в) перекид боком |
|
|
|
|
Згинання і розгинання рук в |
|
|
безпечний |
результат, |
упорі лежачи (разів) |
|
|
рівень: |
вищий за |
дівчатка |
2 |
4 |
6 |
безпечний |
хлопчики |
3 |
6 |
10 |
рівень |
Нахил тулуба із положення |
|
|
безпечний |
результат, |
сидячи (см) |
|
|
рівень: |
вищий за |
дівчатка |
1 |
2 |
4 |
безпечний |
хлопчики |
0 |
1 |
2 |
рівень |
Підтягування у висі лежачи |
|
|
безпечний |
результат, |
(разів) |
|
|
рівень: |
вищий за |
дівчатка |
2 |
5 |
7 |
безпечний |
хлопчики |
3 |
6 |
9 |
рівень |
Зміст навчального матеріалу |
Рівень навчальних
досягнень учнів |
|||
Початко вий |
Середній |
Достатній |
Високий |
|
Вміння грати у народні та рухливі ігри (кількість ігор) |
і |
2 |
3 |
4 |
|
Рівень навчальних
досягнень учнів |
|||
Зміст навчального матеріалу |
Початко вий |
Середній |
Достатній |
Високий |
Комплекси: а) формування правильної постави; |
Не виконує жодного |
1 |
2 |
3 |
б) для запобігання плоскостопості. |
|
|
|
|
Школа активного відпочинку(рекреації). |