Вимоги для 1 класів

Школа розвитку фізичних якостей.



розвитку: сили:

  вправи з подоланням власної ваги на по­хилій площині;

  лазіння в упорі на колінах та упорі присів­ши, перелізання через перешкоди з опо­рою на руки;

 підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці),

   згинання та розгинання рук в упорі ле­жачи від гімнастичної лави та від підло­ги (хлопці),

   вистрибування вгору із присіду;

швидкості:

  повторний біг (3-4)х10 м; біг в упорному положенні;

   прискорення з різних вихідних положень;

 біг на місці з максимальною частотою кроків;

витривалості:

 біг почергово з ходьбою, пересування на лижах;

   біг на дистанцію до 400 м;

гнучкості:

  махові рухи руками і ногами у різних на­прямках з амплітудою, що поступово збільшується,

  нахили тулуба в різних напрямках у поло­женні стоячи,

   пружні нахили у положенні сидячи;

 викрути рук із гімнастичною палицею, пружні рухи у широкій стійці,

   «напівшпагат», «шпагат»;

координації:

   пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі,

   подолання природних перешкод;

 пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами, під час пересуван­ня раптові зупинки у заданій позі за сиг­налом,

   «човниковий» біг 4x9 м, 3x10 м;

   рухливі народні ігри та естафети;

• дотримується умов і правил безпеки виконання вправ

Школа стрибків.

                                   Орієнтовні навчальні нормативи і вимоги

Зміст навчального матеріалу

Рівень навчальних досягнень учнів

Початко­

вий

Середній

Достатній

Високий

Стрибок у довжину з місця (см):

 

 

безпечний

результат,

 

 

 

рівень:

вищий за

дівчатка

75

85

90

безпечний

хлопчики

85

95

100

рівень

Стрибок у висоту з прямого

 

 

безпечний

результат,

розбігу (см):

 

 

рівень:

вищий за

дівчатка

менше 50

50

60

безпечний

хлопчики

менше 55

55

65

рівень

Стрибки через скакалку на

 

 

 

 

двох ногах (разів):

 

 

 

 

дівчатка

менше 8

8

10

15

хлопчики

менше 5

5

7

9

Школа м'ячів.

Зміст навчального матеріалу

Рівень навчальних досягнень учнів

Початко­

вий

Середній

Достатній

Високий

Метання малого м'яча з-за голови у ціль (1x1 м) з відстані 6 м із 5 спроб (попадань): хлопчики дівчатка

1

жодного

попадання

2

1

3

2

4

3

Ведення м'яча на місці: а) правою рукою або лівою ру­кою (ударів): хлопчики дівчатка

4 і менше 3 і менше

5

4

8

6

10

8

Зупинка м'яча, що котиться, підошвою із 5 спроб: хлопчики

дівчатка

1 або жод­ної зупинки жодної зу­пинки

2

1

3

2

4

3


Орієнтовні навчальні нормативи і

вимоги

 

Зміст навчального матеріалу

Рівень навчальних досягнень учнів

Початко­

вий

Середній

Достатній

Високий

Стройові команди і прийоми:

 

 

 

 

а) команди «Рівняйсь!», «Струн-

а)

а), б)

а), б), в)

а), б), в)

ко!», «Вільно!»;

 

 

із

 

б) повороти «Праворуч!», «Лі-

 

 

незначни-

 

воруч!»;

 

 

ми помил-

 

в) поворот «Кругом!»

 

 

ками

 

Комплекси:

не виконує

 

 

 

а) ранкової гігієнічної гімнасти-

жодного

1

2

3

б) для формування правильної

 

 

 

 

постави;

 

 

 

 

в) для запобігання плоскосто-

 

 

 

 

пості;

 

 

 

 

г) фізкультурної паузи

 

 

 

 

Акробатичні елементи на вибір:

не виконує

 

 

 

а) групування сидячи;

жодного

1

2

3

б) перекати у групуванні;

елементу

 

 

 

в) перекид боком

 

 

 

 

Згинання і розгинання рук в

 

 

безпечний

результат,

упорі лежачи (разів)

 

 

рівень:

вищий за

дівчатка

2

4

6

безпечний

хлопчики

3

6

10

рівень

Нахил тулуба із положення

 

 

безпечний

результат,

сидячи (см)

 

 

рівень:

вищий за

дівчатка

1

2

4

безпечний

хлопчики

0

1

2

рівень

Підтягування у висі лежачи

 

 

безпечний

результат,

(разів)

 

 

рівень:

вищий за

дівчатка

2

5

7

безпечний

хлопчики

3

6

9

рівень


Орієнтовні навчальні нормативи і вимоги


Зміст навчального матеріалу

Рівень навчальних досягнень учнів

Початко­

вий

Середній

Достатній

Високий

Вміння грати у народні та рух­ливі ігри (кількість ігор)

і

2

3

4

Школа постави.

                                    Орієнтовні навчальні нормативи і вимоги


 

Рівень навчальних досягнень учнів

Зміст навчального матеріалу

Початко­

вий

Середній

Достатній

Високий

Комплекси:

а) формування правильної по­стави;

Не виконує жодного

1

2

3

б) для запобігання плоскосто­пості.

 

 

 

 

Школа культури рухів зелементами гімнастики.

Школа пересувань.

Орієнтовні навчальні нормативи і вимоги

Зміст навчального матеріалу

Рівень навчальних досягнень учнів

Початко­

вий

Середній

Достатній

Високий

«Човниковий біг» 4 х 9 м (с)

дівчатка

хлопчики

15,4

14,8

14,7

14,2

безпечний

рівень:

14.1

13.6

результат, вищий за безпечний рівень

Чергування ходьби та бігу до 1000 м (м)

дівчатка

хлопчики

600

800

700

900

безпечний

рівень:

800

1000

результат, вищий за безпечний рівень

Танцювальні кроки, на вибір:

а) приставний крок;

б) крок галопу;

в) крок польки;

г) танцювальна комбінація на 32 такти

1

2

3

танцюваль­на комбіна­ція

Лазіння та перелізання, на вибір:

а) по горизонтальній лаві в упорі стоячи на колінах;

б) по похилій лаві в упорі стоя­чи на колінах;

в) по гімнастичній стінці;

г) через перешкоду, висотою до 80 см

1

2

3

4

Пересування на лижах, на вибір:

а) ступаючим кроком;

б) ковзним кроком;

в) повороти переступанням навколо носків лиж;

г) повороти переступанням на­вколо п'ят лиж

а)

а), г)

а), г), в)

а), б), г), в)

Плавання:

а) ходьба по дну;

б) «медуза» або «зірочка»;

в) ковзання на грудях;

г) ковзання на спині

а)

а), б)

в) або г)

б), в), г)


Школа активного відпочинку(рекреації).